Nejčastější Dotazy
VŠEOBECNÉ
Co je Furre?
Furre je Česky startup nabízející širokou škálu produktů pro domácí zvířata. Všechny naše výrobky jsou vytvářeny s vášní, vyráběny s péčí a dodávány s hrdostí.
Jak mohu kontaktovat zákaznickou podporu společnosti Furre?
Náš tým zákaznické podpory můžete kontaktovat e-mailem na adrese kontakt@furre.cz.
Jaké platební metody a měny jsou přijímány?
V současné době přijímáme pouze platby kreditní kartou v českých korunách. Naším cílem je usnadnit vám nakupování a pracujeme na rozšíření našich platebních možností, abychom se přizpůsobili různým preferencím.
Jak společnost Furre zajišťuje kvalitu svých výrobků?
Na kvalitu našich výrobků jsme velmi hrdí. Každý výrobek je vyroben s pečlivostí a před odesláním prochází přísnou kontrolou kvality, abychom zajistili, že splňuje vysoké standardy a předčí vaše očekávání, a.
Úpravy objednávek
Mohu u vás upravit nebo zrušit objednávku po jejím zadání?
Mohu u vás upravit nebo zrušit objednávku po jejím zadání?
Pokud potřebujete objednávku upravit nebo zrušit, kontaktujte nás neprodleně na adrese Kontakt@furre.cz. Objednávky zpracováváme a odesíláme do 12-24 hodin, takže nemůžeme zaručit, že budeme moci vaši objednávku změnit nebo zrušit, ale uděláme vše pro to, abychom vašemu požadavku vyhověli.
Zrušil/a jsem svou objednávku. Kdy budou mé peníze opět k dispozici?
Jakmile bude vaše zrušení objednávky zpracováno, budou vám peníze vráceny na váš původní způsob platby do 3-7 pracovních dnů
Doprava a doručení
Za jak dlouho dorazí moje objednávka?
Objednávky v rámci České republiky doručujeme do 5-10 pracovních dnů od data odeslání objednávky. Počítejte však prosím s 2-3 dny navíc z důvodu špičkové poptávky nebo nepředvídaných okolností.
Jak mohu sledovat svou objednávku?
Pokud chcete sledovat svou objednávku, klikněte zde Sledování objednávky Furre a zadejte sledovací číslo, které jsme vám zaslali na e-mail při odeslání objednávky. Pokud e-mail s potvrzením o odeslání nenajdete ve své primární schránce, zkontrolujte prosím jiné složky, například spam nebo propagační akce. Pokud máte stále problémy, kontaktujte nás přímo na adrese Kontakt@furre.cz a my vám rychle pomůžeme.
Neobdržel jsem e-mailové potvrzení objednávky. Co mám dělat?
Pokud jste neobdrželi e-mail s potvrzením objednávky, zkontrolujte prosím složku s nevyžádanou poštou nebo propagačními akcemi. Pokud tam potvrzovací e-mail není, kontaktujte nás na adrese Kontakt@furre.cz my zajistíme, abyste obdrželi potřebné údaje o objednávce.
Problémy s výrobky a jejich vracení
Jaké jsou vaše zásady pro vrácení/výměnu zboží?
Jaké jsou vaše zásady pro vracení/výměnu zboží?
Za kvalitou našich výrobků si stojíme. Nicméně v nepravděpodobném případě, že se vyskytne problém, zajistíme buď zaslání nového výrobku, nebo vám vrátíme celou kupní cenu. Další podrobnosti o našich pravidlech pro vracení zboží naleznete zde.
V mé objednávce je nesprávná položka. Co mám dělat?
Pokud jste obdrželi nesprávnou objednávku nebo položku, kontaktujte nás na adrese Kontakt@furre.cz zašlete nám potvrzení o přijetí objednávky a fotografie obdržených položek. Problém vyřešíme co nejrychleji.
V objednávce mi stále chybí další položky. Co mám dělat?
Je možné, že části vaší objednávky jsou zasílány odděleně, takže nemusí dorazit všechny najednou. Pokud jste však čekali několik dní a stále jste neobdrželi všechny položky, kontaktujte nás prosím na adrese Kontakt@furre.cz a my celou záležitost prošetříme.
Co když obdržím poškozené/vadné zboží?
Pokud jste obdrželi poškozené nebo vadné zboží, kontaktujte nás prosím na adrese Kontakt@furre.cz zašlete nám potvrzení o objednávce a fotografie zboží. Provedeme vás procesem vrácení zboží a zajistíme uspokojivé řešení.