Vrácení Peněz A Náhrady

Naše pojistka platí 30 dní. Pokud od dodání výrobku uplynulo 30 dní, nemůžeme vám bohužel nabídnout vrácení peněz nebo výměnu.

Kdy je možné zboží vrátit nebo vyměnit?
Vezměte prosím na vědomí, že z hygienických důvodů a vzhledem k tomu, že naše výrobky jsou vyráběny na zakázku a zpravidla je nelze použít opakovaně, zboží nevyměňujeme ani nevracíme peníze v plné výši, pokud se nejedná o jednu z následujících výjimek: ⁃ Výrobek se výrazně lišil od výrobku, který byl
popisu nebo náhledu, který byl uživateli zobrazen.
⁃ Dodání přesáhlo 10 pracovních dnů od předpokládaného data dodání.
⁃ Výrobek byl poškozen nebo vadný v důsledku výroby.
⁃ Výrobek byl poškozen během přepravy.
⁃ Byl vám zaslán nesprávný výrobek.
⁃ Výrobek se ztratil během přepravy.

Kdy vrácení a výměna nejsou možné?
⁃ Žádosti o vrácení podané po 30 dnech od doručení.
⁃ Nesprávně objednaný výrobek nebo nesprávný výběr velikostí, vzorů, názvů, citátů, barev atd.
⁃ Nesprávná adresa uvedená při objednávce.
⁃ Ztráta zboží poté, co přepravce potvrdil jeho doručení, z důvodu bezpečnostních nedostatků v místě bydliště zákazníka.
⁃ Výrobek byl vyprán, opotřebován, použit, poškozen nebo není v původním stavu.
⁃ Výrobky ve výprodeji. V současné době lze bohužel vrátit peníze pouze za zboží za běžnou cenu.


Jak mohu podat reklamaci?
Chcete-li podat reklamaci, zašlete nám e-mail na adresu Kontakt@furre.cz a uveďte následující informace:


Uveďte následující údaje: číslo objednávky
Úplnou adresu pro doručení
Video/fotografii vadného výrobku

Pokud některé z vašich položek chybí, zašlete nám prosím fotografii balíčku včetně přepravního štítku. Jakmile obdržíme vaši reklamaci, náš tým podpory přezkoumá zaslané fotografie/videa, a pokud je vaše položka způsobilá, zašleme vám výrobek znovu bez dalších poplatků, nebo pokud místo toho dáváte přednost vrácení peněz, vrátíme vám plnou cenu způsobilého výrobku (včetně nákladů na dopravu) do 3-7 pracovních dnů.


Vrácení peněz (pokud se vztahuje)
Po obdržení a kontrole vráceného zboží bude vrácení peněz zpracováno a do určitého počtu dní bude automaticky připsán kredit na vaši kreditní kartu nebo původní způsob platby.


Opožděné nebo chybějící náhrady (je-li to relevantní)
Pokud jste dosud neobdrželi náhradu, obraťte se nejprve na svou banku nebo společnost vydávající kreditní karty. Často trvá určitou dobu, než je vrácení peněz oficiálně zaúčtováno.
Pokud jste kontaktovali svou banku a společnost vydávající kreditní karty a stále jste neobdrželi vrácené peníze, kontaktujte nás na adrese Kontakt@furre.cz a požádejte o pomoc.

 

Přeprava
Chcete-li vrátit svou objednávku, kontaktujte nás na adrese Kontakt@furre.cz a my vám zašleme adresu pro vrácení zásilky. Budete zodpovědní za úhradu vlastních přepravních nákladů na vrácení zboží. V závislosti na místě, kde žijete, se může lišit doba, kterou může trvat, než k vám vyměněný výrobek dorazí.

Pokud nám zboží posíláte zpět, měli byste zvážit využití sledovatelné přepravní služby nebo zakoupení pojištění přepravy. Nezaručujeme, že váš vrácený výrobek obdržíme.